top
 
 

13647_1402_me.jpgIpari szabvány - 25 éve
 
A komputergrafika filmbeli használatának kezdete óta a Pixar RenderMan ott volt... olyan klasszikusok képeit alkották meg vele, mint A Mélység, a Terminator II, a Jurassic Park, a Toy Story, és sok-sok más film.
 
A RenderMan ma is az arany szabvány a VFX iparban, kis és nagy stúdiók egyaránt arra használják, hogy kiemelkedő grafikákat állítsanak elő mozifilmekhez és tv-s produkciókhoz. A RenderMant az elmúlt 15 minden egyes vizuális effekt Oscart nyert alkotásban használták, de az 53 jelölt közül is 49-nek részese volt.
 
A Pixar a RenderMant úgy tervezte, hogy megfeleljen a 3D animáció és vizuális effekt készítés állította kihívásoknak. Ezért a RenderMan gyors, hatékony, és képes kezelni hatalmas méretű geometriákat úgy hogy közben elképesztő eredményt produkál. A programot úgy alkották meg, hogy elviselje a valós produkciók stresszhelyzeteit. Ezért bártan rábízhatod a saját 3D munkádat, számíthatsz az erejére és kiemelkedő funkcióira.

 
 
A Renderman főbb tulajdonságai
 
- Memória hatákonyság (REYES algorithmus)
 
- Kamerakezelés:
  - Gyors 3D motion blur
  - Shutter időzítés
  - Valódi 3D Depth-of-Field
  - Bokeh kezelés
  - Sztereo 3D renderelés
 
- Interaktiv újra-renderelés:
  - Progressziv Ray-trace újra-renderelés (pre-viz)
  - Progressziv hibrid újra-renderelés (végső képek)
 
- Ray-tracing:
   - Többszörös visszaverődéses Global Illumination
   - Ambient Occlusion
   - Subsurface Scattering
   - Area Shadows
   - Reflections
   - Refractions
   - Caustics
   - Trace Sets
   - Programozható Ray-tracing
 
- Pont-alapú renderelés:
   - Color Bleeding
   - Ambient Occlusion
   - Subsurface Scattering
   - Reflection Occlusion
   - Fast Blurry Reflections
   - Brickmap renderelés geometriaként
 
- Polygonok
 
- NURBS-k
 
- Subdivision felületek:
  - Hierarchikus
  - Catmull-Clark
  - Loop
 
- Részecskék:
  - Pointok (RiPoints)
  - Gömbök (RiSphere)
  - Hatásfelületek (RiBlobby)
 
- Curve Renderelés (RiCurve primitive)
 
- Haj és szőr (RiCurve primitive)
 
- Volume Renderelés:
  - Maya Fluid támogatás
  - Volume Primitivek
 
- Kiváló minőségű displacement:
  - (8, 16, and 32 bit)
  - Vektoros displacement
 
- Deep Shadows
(Átlátszó és szűrőzött)
 
- Deep Textures
 
- Ptex támogatás
(írás, olvasás, baking)
- Image Based Lighting
  - Teljes HDRI támogatás
 
- OpenEXR Support
- Secondary Outputs (AOVs)
- Baking:
  - Pont, ptex és texture támogatás
 
- CSG Operatorok rendereléskor
 
- Level of Detail
- RIB (3D Data Format)
   - RIB Archives
   - Delayed Read Archives
   - RIB Filters
   - Procedural RIB
 
- RenderMan Shading Language
  - Custom Shader Support
  - Co-Shaders
  - Primitive Variables
 
- Python for PRMan (SDK)
 
- API-k:
  - Brick Maps
  - Point Clouds
  - Deep Textures
 
- Részletes statisztikák
 
 

Név: *
Cég:
Telefonszám: *
Fax:
E-mail: *
Szállítási cím: *
 
Egyéb termékek:
 
Megjegyzés, promo kód:
 
 
 
* A fenti űrlap kitöltésével hozzájárul, hogy adatait a Leonardo SNS Kft. adatbázisában rögzítse és a későbbiekbnen is felhasználja.
Amennyiben ezzel nem ért egyet, úgy kérjük telefonon vagy e-mailben keresse cégünket, jelezve adatkezelésre vonatkozó elvárásait.


Ezt az oldalt a következő kulcsszavakra keresve találja meg:
Pixar, Renderman, Pro Server, Studio, Renderman for Maya, Tractor, rendering, képalkotás, render farm
Keresés az oldalon
separator

Navigáció
separator

Visszahívást kérek
separator
Telefonszám: *

Név:

Kategória:


A fenti űrlap kitöltésével hozzájárul, hogy adatait a Leonardo SNS Kft. adatbázisában rögzítse és a későbbiekbnen is felhasználja.
Amennyiben ezzel nem ért egyet, úgy kérjük telefonon vagy e-mailben keresse cégünket, jelezve adatkezelésre vonatkozó elvárásait.

Facebook
separator

Twitter
separator

 
 
 
Index